poniedziałek, 28 października 2013

Życzenia

Z okazji tego, że nasza kochana Sylwia ma dziś urodziny postanowiłyśmy z Natalią napisać dla niej trochę taki dosyć zakręcony wierszyk!! <33
Zanim go Sylwia przeczytasz to wiedz, że z życzymy ci abyś poślubiła Niallera i abyście zamieszkali w wielkim kolorowym domu najlepiej z żelek *.*

Niall i Sylwia są perfection 

Oni kochają One Direction 
Siekiera motyka jedzenia mało, 
Nialler biegnie do sklepu śmiało, 
Siekiera motyka kot i pies, 
Sylwia chętnie pójdzie też, 
Siekiero motyka dwa pantofle, 
Sylwia Niallowi zrobi kartofle, 
Siekiera motyka i dwa psiaki, 
Niall i Sylwia to seksiaki, 
Siekiera motka duży kokos, 
Nialla kochają crazy mofos, 
Siekiera baran nożyk ostry, 
Directioners to są siostry.

Wy też coś napiszcie od siebie bo w końcu nie codziennie kończy się 14 lat!!


10 komentarzy:

  1. Cudny wierszyk :D

    Jaka ty staaara jesteś :P Normalnie jesteś ode mnie starsza, ale to szczegół.....

    Życzę ci kochana, żebyś zawsze sie uśmiechała,
    żebyś zawsze była miła
    i byś szybko dla Nas pisała :*

    Wszystkiego najlepszego sweete :*

    Marzena xx

    OdpowiedzUsuń
  2. No wierszyk spoczko :)
    Ach ta 14-stka wiem co czujesz sama to niedawno miałam i już taka stara...
    Więdz życzę ci wszystkiego najlepszego, dużo weny, żebyś zawsze była directionerkom i czego tam jeszcze byśchciała.
    Pozdrawiam. Aguś xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarąbisty wierszyk!
    Życzę ci słonko tego co najlepsze!! Lola ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. A MOŻE WRESZCIE NAPISZECIE ROZDZIAŁ ? -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może się ogarniesz? Idź być chamska gdzie indziej. I z anonima. Pogratulować odwagi.

      Usuń
    2. Piszę z anonima , bo nie mam konta :) Skoro określasz mnie chamską po jednym zdaniu to gratuluję inteligencji :)

      Usuń
    3. To już nawet nie chodzi o to czy piszesz z anonima czy nie. Rozumiem, że ktoś konta może nie mieć.
      Określiłam cię jako chamską ponieważ, dziewczyny składają życzenia, taki miły gest a ty z wyraźną pretensją napisalaś swój komentarz. To uważam za dość chamskie. To że napisałaś wszystko z dużej litery oraz słowo "wreszcie" sugeruje iż uważasz, że pisanie to ich obowiązek. One mają na pewno też inne zajęcia, napewno ważniejsze. Pisanie to nie jest ich jedyne zajęcie. Może być tak, że mają jakieś problemy osobiste. Tak czy inaczej może im być przykro po odczytaniu twojego komentarza, jeśli zinterpretują go tak jak ja. Może tylko ja jestem tak wrażliwa na znaczenie słów i ich interpretacje.
      Z twojego zdania wywnioskowałam, że mało cię to obchodzi, czy mają czas by cokolwiek napisać lub czy mają urodziny i chcą je spędzić z przyjaciółmi i rodziną. A natomiast obchodzi cię to czy napisały rozdział, bo chcesz go przeczytać. Według mnie to egoistyczne zachowanie i chamskie. Jeśli nie zdawałaś sobie sprawy z tego jak można odczytać twój komentarz, to przepraszam. Denerwuje mnie takie zachowanie, a szczególnie świadome, dlatego napisałam co napisałam.
      Oczywiście mogę się mylić co do ciebie, dlaczego przeprosiłam. Mam nadzieję, że mnie zrozumiałaś, dlaczego "określiłam cię po jednym zdaniu".
      Pamiętaj słowa mają wielką moc.
      Osobiście nie uważ sie za osobę inteligentną.
      :)

      Usuń
  5. HAHAHAHA :D Super wierszyk <3 Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, weny i radości! By ci się marzenia spełniły i byś była szczęśliwa. !
    Życzenia spóźnione i może nie orginalne, ale chciałam napisać je już bo jest 30. Przynajmniej szczere :) Ach ta 14, też niedawno kończyłam :)
    Pozdrowiam :*

    OdpowiedzUsuń